Supertirsdag

Ta med deg hele familien til Arendal Frikirke på partalls tirsdag kl 16:30-18:15

Supertirdag er en viktig del av menighetens trosopplæring. Her ønsker vi å dele liv og tro sammen over en god middag i kirken. Vi ønsker også å utruste foreldre, besteforeldre og andre foresatte til å dele troen med familien på hjemmebane. Etter å ha spist middag sammen, har vi en felles andakt i kirkesalen. Etter dette går barna til ulike aktiviteter – kor for små, kor for store og Tøff-klubben for alle, som har lyst. Imens barna er på aktiviteter, kan foreldre og voksne kose seg med deilig kaffe, smoothies eller andre drikke i kafeen vår.

Kl 16.30 Servering av middag.

Kl 17.00-18:15 Arendal Soul Kids og Soul Children har korøvelse  (4 år – 4. klasse, 5.-10. klasse) Det er samling og aktiviteter for de minste barn i søndagskole rommet og for større barn og ungdom nede.

Prisen for middagen er 70 kr. for voksne, 20 kr. for barn.

Spørsmål vedrørende Supertirsdag rettes til medarbeider Maria Myhren, tlf. 976 85 734.