Ung?

I Arendal Frikirke har vi en fin gjeng av ungdommer mellem 13-18 år. En lørdag hver fjerde uke samles vi oppe på Frikirken til Hangout kl 19-22. Det blir snacks, spill, musikk, og gode samtaler om det viktige og ikke så viktige i livet.

I skoleåret 23/24 blir det Hangout på alle oddetalls lørdager unntatt ferie uker.

Vi samarbeider med andre menigheter i byen med kveldsmøter hos Sørlandskirken på fredagskvelder kl. 20 med FLOW, som er ungdomsopplegget til Sørlandskirka i Arendal. Her er vi med på møte, lovsang og bønn, og så koser vi oss sammen i kafeen etterpå, blir kjent med hverandre og med andre kristne ungdommer i byen vår. Vi heier også på Filter i Misjonskirka

Utover ungdomgrupper har ungdomer en viktig rolle i menighets familien. Vi deltar i ulike oppgaver og aktiviteter i menigheten. Vi har flere ungdommer som har ledelses oppgaver i menigheten og ønsker at flere kan være med og forme menighetens framtid. Bli med du også!

Ansvarlig: Alexander LaPierre, 47963446.