Velkommen hjem

Arendal frikirke består av ulike mennesker som har det til felles at vi ønsker å følge Jesus Kristus. Vi ønsker å bygge et varmt, sant og levende fellesskap, og være en aktuell og attraktiv kirke i midten av det Gud gjør i vår tid. Hver søndag kommer vi sammen til gudstjeneste, med sang, undervisning, bønn og fellesskap. Vi har også grupper som møter jevnlig sammen i små, livsnære fellesskap hjemme hos hverandre, der vi kan dele tro og tvil, glede og sorg.

Siden menigheten ble grunnlagt i 1877 har vi jobbet for å være en menighet for hele Arendal.

Velkommen hjem

Velkommen til oss

Det er mye forskjellig som skjer i denne menigheten. Vi tror at du også vil kunne finne ditt hjem hos oss.

Vi har gudstjeneste hver søndag kl 11. Aktivitetene på gudstjenestene varierer. Følg med på kalenderen.

Barn og Ungdom

For barn og unger har vi søndagsskole og tweens under gudstjenester ca. annenhver uke.

På partalls tirsdager har vi Supertirsdag kl 16:30 - 18:30. Da er det middag for alle alder. Soul Kids og Soul Children for alle fra 1.- 7. klasse, og aktiviteter for de som ikke er så glad i å synge.

Vi samarbeider med Misjonskirke med Tweens og Konfirmasjons arbeid. Vi står sammen med de om Friends som møtes på partalls fredager kl 17-18:30.

En lørdag i måneden inviterer vi ungdommene i Frikirken til Hangout kl 19-22 på Frikirken. Det blir lek, spill, og felleskap sammen.

Voksen Arbeid

For de litt eldre har vi et mangfold av grupper og tilbud.

Menighetsblad

Vår menighetsblad kommer 2 ganger i året og har mye å fortelle om menighetslivet. Les den nyeste her.